29 April 2009

Hasil Kerja

Mohd Nayan pekerja gigh...semangat betul dia nie
.. Salam semua...bukan nak menunjuk tapi terpaksa pakai jugak untuk kemudahan sekeluarga...nak gi kerja, nak kesana sini senang..tak payah pikir maintenance.....tak payah pikir rosak tengah padang pasir ke...bayar jer lahhh.....Nak bawak balik tak tahu lagi....pakai jer dulu.

Sibuk jer sekarang nie...kerja, aktiviti anak2..aktiviti orang rumah...macam2 lagi ...tapi kerja memang sibuk..maklumlah dari precomm sampai ke commissioning...kena kerja kerja kerja....

Alhamdullillah...sikit2 nampak gak hasil kerja...plant sikit2 dah nak dihidupkan..tapi nie semuanya pengalaman baru bagi aku...kalau kat tempat lama dulu start plant kat ujung jari datang semua benda dah siap nak commissioning tapi kat sini lain pulak citernye .......mudah2an selamat semua...SAFETY FIRST.

3 ulasan:

Ghazali B Abd Aziz berkata...

Ya Shaikh ...

Mabrukkkk ....

Masya Allah ... Tabarakallah!


Alhamdullilah, nikmat kita merantau .... Syukur Alhamdullilah.

msafawis berkata...

Salam ya Hajii Ghazz..bukan kita sorang jer yang merasa nikmat niie..ramai lagi yang sama2 ngan kita termasuklah tuan hj.....

azman berkata...

Salam Syeikh,
Tahniah kepada anda ........