25 Julai 2008

Surat berentii

Tepat jam 5.45 pm waktu Malaysia aku dah antar surat berenti kerja kat boss......dia suruh pikir????..aku cakap kat dia dah 6 bulan pikir...jadik lu pikir lah sendiriii bosss............notis sebulan ...campur tolak cuti yang ada berapa ari lagi aku keja???? La ngantuk laa pulak ssusah nak kira nie...nanti sambung...

10 ulasan:

limboz berkata...

Dah lame pikirke....6 bulan tak cukup lame tu...jangan menyesal tau.Bos pujuk ye...biasela nak pergi tempat 'baik' banyak dugaan dan ujiannye.

msafawis berkata...

langgar jerlah limboz.......sambil doa dan tawakal...kalau kau bolih gii sana agaknye aku pun boleh jugak kannn

limboz berkata...

Aaaa...itule jawapan yang aku nak dengo. Pasal slamber dah resign...aku bagi pendapat peribadi aku. Datanglah kesini, especially 4 u yg mmg dpt post yg ok. 3M is waiting ere...skrg plant masih under construction and kemungkinan besar u will be my superior. Shift A jugak. Mungkinla...

skrol berkata...

Tahniah to En Safawi..kerana telah membuat pilihan yg tepat..lu dpt family pakej ape..tak payah nak risau..welcome to the club.. insya'allah everything will be great here..slowly..tinggalkan kesenangan buat sementara...

Megat Rosman berkata...

salam awi. tahniah! inshaAllah semua akan ok, teruskan doa dan solat hajat. minta blessing dari saudara mara terdekat. kami sentiasa doa utk kesejahteraan semua! cuba keje di M/East dan kumpul sebaik mgkin. Suasana d Msia pun tak menentu..

msafawis berkata...

Salammm semua...thanks for all precious comments..limboz, skroll and megat rosman..buat tambah semangat lagii niee... harap2 dipermudahkan semua urusan..insy'Allah..

The.B.crewz berkata...

Mcm tu lah bro pawi..jangan pandang belakang lagi...gua tahu lu ada kekuatan utk hadapi ranjau berduri biar pun pedih anggaplah ia sebagai satu keindahan dlm kehidupan...gua dan rakan2 yg tingal disini terus menyokong lu dan mendoakan kelancaran pemergian lu ke tanah arab....wasalam.

leman berkata...

Salam... Tahniah kerana berani menyambut cabaran!! Semoga kau telah membuat pilihan yg tepat. Setiap orang ada perkiraan an matlamat tersendiri. Dah solat Istiharah... Jangan lupa, Allah ialah sebaik-baik tempat mengadu. Mudah-mudahan semoga kita semua mendapat kejayaan dan rahmat Allah, tak kira di M'sia atau di KSA. InsyaAllah.

zuraili berkata...

Tahniah bro ... ingatkan nak ambik tempat aku kat titan tu....hee

msafawis berkata...

Terimakasih atas segala nasihat dan dorongan...moga kita semua mendapatapa yang dihajati selama ini.....Amin